Klachtenregeling

Klachtenregeling huisartsenpraktijk

Vlaardingen Westwijk

 

De zorgverleners van de huisartsenpraktijk streven ernaar om u de beste zorg te verlenen. Toch kan het voorkomen dat u ergens niet tevreden over bent. Als u een klacht heeft,  blijf er dan niet mee rondlopen.

Wij stellen het op prijs wanneer u uw onvrede eerst met ons bespreekt. Onze ervaring is dat in een gesprek met de zorgverlener uw onvrede meestal wordt opgelost.

 

Bespreken met de interne klachtencoördinator

Vindt u dit lastig  dan kunt u uw klacht schriftelijk of telefonisch indienen bij de klachtencoördinator. In ons gezondheidscentrum is dit de manager. Zij onderzoekt met u uw klacht en probeert met u tot een oplossing te komen.

Klachtencoördinator:  mevr. M. Kooi 

Email: info@gcdeakkers.nl

Tel: 0181 670065

 

 

Klachtenfunctionaris

Als dit gesprek niet leidt tot een bevredigende oplossing, dan kunt u schriftelijk een klacht indienen bij de onafhankelijke klachtenfunctionaris van de SKGE (Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg). U kunt het klachtenformulier gebruiken op de website: www.skge.nl

 

Geschillencommissie

Als u er met uw zorgverlener en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris echt niet uit komt, kunt u uw klacht voorleggen aan de geschillencommissie.  Het oordeel van de geschillencommissie is bindend.

Meer informatie over de werkwijze van de geschillencommissie vindt u op www.skge.nl

 

 

Contact

Telefoon 0104345615
 

Gezondheidscentrum westwijk

van Baerlestraat 153
3132 ED Vlaardingen
Telefoon:
0104345615
Fax:
010-4604411
Routebeschrijving >

gezondheids­informatie